21 januari 2015

En ny trend och en paus!

Wrapsemlan, en uppfinning av konditorn Mattias Ljungberg på Tössebageriet i Stockholm. Foto:Tössebageriet

Den här bloggen har nu hunnit fylla 1 år! Ett mycket intensivt, roligt och lärorikt år för min del. Tack till er som har tagit er tiden att läsa det jag plitat ner!

Medan jag kollar in den nya innovativa "supertrenden" inom semlornas värld, nämligen wrapsemlan, så funderar jag också på att ta en paus från bloggandet. Nej, det är inte wrapsemlans fel att jag funderar på att sluta (den ser ju fantastiskt mumsig ut!), jag älskar fortfarande att baka och blogga. Men jag har helt enkelt inte tillräckligt med tid och kraft för det just nu och kanske är det bättre att då lägga av helt under en period än att göra det halvdant. Men jag kommer säkerligen tillbaka någon gång framöver, med fler kalla degvätskor, kakor och tårtor!

På återseende!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar